جنگ ما جنگ حق و باطل بود و تمام‌شدنی نیست، جنگ ما جنگ فقر و غنا بود، جنگ ما جنگ ایمان و رذالت بود و این جنگ از آدم تا ختم زندگی وجود دارد.

امام خمینی(ره)

عده‌اى خيال كردند انقلاب كهنه شد يا كهنه‌شدنى است. اعلام كردند انقلاب تمام شد! خودشان تمام شده بودند؛ خودشان ذخيره‌شان ته كشيده بود، قادر به ادامه‌ى راه نبودند؛ دنيا را، جامعه را، انقلاب را به خودشان قياس كردند؛ اشتباه كردند.

امام خامنه ای (مد ظله العالی)

در تقویم ما ۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی است.روزی که رژيم بعثي عراق با استقرار ۴۸ يگان سازماندهي شده و مجهز در قالب تيپ ها و لشكرهاي زرهي ،مكانيزه و پياده ، تمامي خطوط مرزي كشور از قصرشيرين تا خرمشهر و آبادان را مورد تاخت و تاز قرار داد و طی مدت هشت سال بزرگترین ضربه را به مسلمانان و شیعیان ایران و عراق وارد نمود.

اما براستی آغاز تهاجم همه جانبه دشمنان اسلام به آسلام – این آخرین شریعت آسمانی- آغاز جنگ تحمیلی در سال ۵۹ بود و پایانش انعقاد قطعنامه ۵۹۸..

اگر کسی چنین پندار ناصوابی داشته باشد به یقین در شناخت دشمن بی بصیرت است.جنگ اسلام و کفر ، جنگ اسلام و نفاق و جنگ اسلام و اهل کتاب عمری باندازه عمر اسلام دارد. آری جنگ اسلام و کفر 1400 سال است آغاز شده و تا ظهور ادامه خواهد داشت.

هشت سال سرداران بزرگی چون کلاهدوز ، عاصی زاده ، صیاد شیرازی ، چمران ، حسن بیگی ، بروجردی و صدها سرباز جان بر کف اسلام با خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند ولی یک وجب از خاک میهن را به بیگانه ندادند.

در فاو و کرخه و جزیره مجنون ، در هویزه و شلمچه و قصر شیرین چه بدن های پاکی روی زمین افتاد تا اسلام بماند و اسلام ماند و روز بروز بر هیمنه و اقتدارش افزوده شد.

ولی جنگ همچنان باقی است. جنگی که سردارانی فرهنگی ، عالم و با بصیرت می خواهد ، جنگی که تفنگش قلم ، نارنجکش خطابه ، مسلسلش کتاب و سردارانش بهشتی ، مطهری ، آوینی و هزاران سردار قلم بدست دیگرند. آری جنگ ۱۴۰۰ ساله ای که به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم تعبیر شده است. جنگی که هدفش تصرف فقط یک وجب از موجودیت ماست . یک وجب میان دو گوش هر مسلمان. ماهواره ها ، سایت های اینترنتی ، سی دی ها ، بلوتوث های مبایل و صدها ابزار و وسیله دیگر همه و همه ابزرار این تصرف بظاهر کوچک و در باطن بسیار وسیع و گسترده است.

دوران دفاع مقدس با فداکاری بی نظیر جوانان این مرز و بوم هر چه بود گذشت و شهدا نگذاشتند درخت اسلام در این مملکت بخشکد. آنان بخوبی از عهده رسالتی که بر دوششان گذاشته شده بود بر آمدند . و اینک نوبت من و توست ای خواهر و برادر انقلابی و بسیجی.

چه زیبا گفت شهید عاصی زاده ، اولین فرمانده تیپ الغدیر «موقعي که سلاح هاي ما به زمين افتاد براي برداشتن از همديگر سبقت بگيريد و نگذاريد خون شهيدان ما بخشکد و بايد هر چه سريع تر و با سرعت عمل بيشتر راهشان را ادامه دهيد».

امید که چنین باشیم. ان شاء ا...
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا